måndag 13 februari 2012

Dags att ta tag i dököttet!!

Jaha, det är bara att konstatera att det är dax att ta tag i vikten och konditionen på allvar!!
Det är verkligen att blotta sig och skriva om det här, men det är nog den pressen jag behöver...! ;)
20 kg har jag bestämt mig för att gå ner och få upp konditionen igen!
Jag har mycket jobb framför mig, men jag ser fram emot resultatet.
Så nu är det dags att packa väskan så jag är redo efter jobbet imorrn!! =)
Jag har tagit lite diverse mått, som jag skrivit ner och ska fortsätta fylla i varannan vecka.
Maten blir ordinarie, fast sundare och mindre portioner.
Eventuellt att jag tar hjälp av ViktVäktarna Online, om jag inte lyckas med några resultat av mig själv.
Håll tummarna för mig nu och komgärna med tips och ideér!! =))

Kram på er och godnatt!

Ika

3 kommentarer:

  1. Heja heja. Jag har en app som heter, Shape up, och där skriver du i dina mat intag under en dag och den räknar ut hur många kalorier du ätit ( du får tilldelat hur många kalorier/dag du får äta) du skriver i ditt mål och den räknar ut hur många veckor det kommer att ta... Jag har nyss börjat med mitt.

    Lycka till kram Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska genast ladda ner den!! Tack för tipset!!! :D
      Vi får peppa varann! ;))
      Lycka till du med!! :))
      Kram på dig!!

      Radera