tisdag 7 februari 2012

Invigning av min lilla "kärlek"!

Idag fick jag med mig min inspiration hem!
På dagarna tänker man på allt man vill göra när man kommer hem, men oftast går luften ur en när man kommer hem och det slutar med att det bara är mat som blir gjord.
Men idag var jag så glad över tempen ute hade gått upp till -4 och att det fortfarande var ljust, bestämde jag mig på vägen hem att jag skulle ta på hundarna kopplen, byta till varseljacka och gå ut en långrunda med hundarna.
Sagt och gjort, så gjorde jag.
Men vi hann inte så långt som jag tänkt mig, för vi mötte husse på väg hem.
Efter det ville Milou inte fortsätta, utan ville bara hem till husse! =)
Så vi fick vända helt enkelt.
Fick bli duschen och sen matlagning.
Efter det hade jag fortfarande min inspiration kvar, så jag gick upp till min Ateljé.
Jag var nämligen så ivrig att få börja använda min nya kompaktkompressor!
Dammade av mina tapetserargrejer och plockade fram en stoppad pall jag gjorde när jag utbildade mig -94!
Så äntligen är den klar för att montera på benen! =)
När jag ändå höll på, så justerade jag de fyra tavlor jag målat, som jag inte blivit nöjd med.
Blev jättenöjd!!
Sen ner och göra matlåda och tömma o fylla diskmaskinen!
Känner mig lite nöjd med kvällen! =)

Sov gott nu med er i fullmånen!

Kram Ika

2 kommentarer: