söndag 5 februari 2012

Lyckat köp!

I fredags när jag var och handlade present till min älskling på Jula, hittade jag ett fynd till mig själv!!
Oopps, lätt hänt!! ;))
Jag hade hittat färgsprutan, som jag gick dit för att köpa, gick vidare mot kassan, när den uppenbarade sig framför mig, prisnedsatt!
En liten kompakt kompressor!! =))
Kärlek vid första ögonkastet!!
Nu kanske ni blir lite förundrade över varför jag blev så kär i den.
Jag ska förklara;
Jag är utbildad möbeltapetserare.
Bland mina verktyg har jag en tryckluftspistol för nitar, som gör att arbetet flyter på smidigt.
Vad jag däremot har saknat, är just en kompressor.
Har tidigare brukat låna pappas kompressor, men avståndet gör det onekligen till dyr luft...!
När jag sen hittar en kompaktmodell till nedsatt pris, var lyckan total! =)
Jag frågade en personal om den var bra, förklarade vad jag skulle ha den till, och det skulle inte vara några problem.
Då frågade han mig om jag hade Julakort.
Det hade jag ju inte...
Då tipsade han mig att skaffa det, så fick man 10% på hela köpet!!
Sagt och gjort, jag gjorde så!
På det viset fick jag ju båda maskinerna billigare!! =)
Känner mig mycket nöjd!! =))

Ha en härlig dag!

Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar