måndag 20 februari 2012

Älskar mina Easytone!!

Jag har aldrig varit med om så fantastiska gympaskor!!
Jag pratar om mina Reebok Easytone!!
Köpte dem precis till semestern och använde de jämt!
De tog hårt på fläsket på höfterna och låren!!
Riktigt ordentligt!! =)
Så nu när jag tagit tag i träningen igen, genom att ställa mig på crosstrainern och köra på pilatesbollen.
Då kom jag på en himla smart idé!!
När jag ställer mig på crosstrainern tar jag på mig mina Easytone!!
Två flugor i en smäll!!
Känns verkligen skillnad när jag har dem på!!
Så det peppar verkligen!! =)

Snart har jag kört med Shape Up i en vecka, så på onsdag morgon är det dags att väga mig och ta måtten igen, för att se hur det har gått denna veckan!
Spännande!! =)
Även min sambo har börjat använda Shape Up och köra på crosstrainern, så nu peppar vi varann!!
So far so good!! =)

Nu är det dag för sänggång!!
Sov så gott alla därute!

Kramar Ika

2 kommentarer:

  1. Så kul :))) att det går så bra för er :)))
    Kämpa på :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack!!! Ja, vi är riktigt peppade nu!! =))

    Kram kram

    SvaraRadera