fredag 24 februari 2012

Triggar varann! :)

Nu har vi verkligen kommit igång!
Vi triggar och hetsar varann.
Igår när vi kommit hem, bollade vi lite vad vi skulle ha för middag.
Vi kom fram till att vi skulle ta enkel mat, så det fick bli hamburgare och makaroner.
Jag gick ut i köket och skulle börja så smått.
Hann knappt ut i köket, förrän jag hörde hur det började gnissla från crosstrainern!
Kunde inte annat än att le och bli alldeles varm om hjärtat!
Gör mig så glad att han är lika motiverad och peppad som jag!! :)
Sen sitter vi och fyller i appen efter maten med vad vi ätit och tränat, och bollar lite hur mycket det är i olika maträtter eller tillbehör och hur mycket vi ska fylla i.
Efter maten stack han iväg en sväng och målade i garaget.
Då hoppade jag upp på crosstrainern medans jag kollade på "Biggest looser". ;)
Sen sit-ups på pilatesbollen.
Ökade med 10 st!
Därefter benlyft, som jag också ökade med 10!! :))
Nu är vi verkligen på g!! :D

Ha en underbar vårdag!

Kram Ika

2 kommentarer:

  1. Så skönt att ni är så peppade och gör det tillsammans :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är så himla kul! Det blir så mycket roligare och lättare då! :) Vi triggar varann att stå på crosstrainern...!! ;))

      Radera