torsdag 9 februari 2012

Ett efterlängtat samtal!

Idag fick jag ett samtal som jag velat ha i 33 år!!
Jag ska äntligen börja minska på min EP-medicin!!
Så som den har påverkat min kropp!
Det positiva är ju givetvis att jag sluppit anfall.
Men säg vilken medicin som inte har en massa biverkningar.....
Den har gjort mig;
-väldigt trött
-slö
-darrhänt
-dåligt minne
-viktproblem
mm mm....
Så nu när jag fick remiss på att ta blodprov för att kolla hur mängden jag äter passar mig, visade det sig att jag låg i överkant!
Idag ringde med andra ord min neurolog personligen upp mig och berättade det och tyckte att vi börjar med att minska en tablett på morgonen!
Hurra!!!
Är så glad och upprymd så jag inte vet hur jag ska bete mig!! =))
Får nog ta och attackera en målarduk, så jag får lite utlopp för mina känslor!! =))

Ha en underbar kväll!!

Kramar Ika

2 kommentarer:

  1. Så härligt!!!
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det känns helt otroligt!! =)
      Tänk vilken inverkan en liten tablett kan ha på en...! ;)

      Stora kramen

      Radera