tisdag 21 februari 2012

-2,4!!! :D

Åhhhh, jag är så himla stolt och nöjd!!
Idag var det dags för vägning...!
Ställde mig med känslomix av stora förhoppningar fasa för att inte ha gått ner något!
Satte på duschvattnet, så varmvattnet skulle komma fram.
Av med alla kläderna!
Får ju inte vara något extragram....!!
Så tog jag ett djupt andetag och klev upp på vågen...
Jag var tvungen att titta två gånger!
-2,4!!!!!!
Hade kunnat göra en käck dans, men jag ville ju inte väcka min älskling och hundarna!!
Studsade in i duschen med ett fånleende på läpparna!
Gick ner och gjorde frukost, tog fram måttbandet och tog måtten.
Konstaterade att jag minskat 3 cm runt midjan!!
Snacka om bra start på dagen!!!
Så tacksam att jag blev tipsad om Shape Up-appen!! :D

Ha en underbar dag!!

Kramar Ika

5 kommentarer: