torsdag 9 februari 2012

Outlet 210, sen go-fika med go vän!!

Igår kväll kände jag mig sådär märkligt upprymd!
Glad!!
Var och kompletterade lite mat på Willys och fick ett ryck att hoppa in Outlet 210! Har inte varit inne där på ett par år!!
Pratade lite med hon som jobbar där, det var så himla kul att träffa henne igen!!
De hade halva priset, så jag kom ut med en stor kasse för billig peng!!
Sen styrde bilen mot min goda vän, som bjudit över mig på fika!!
Riktig go'fika blev det!
En vansinnigt god kaka, typ kärleksmums fast med chokladhallon-glasyr!!
Mmmmmmmmm!!!!!
Himla trevlig stund, som vanligt! :)
Sen längtade bilen hem.
Väl hemma hos min lilla familj, blev det lite mys och matlagning, sen middag framför tvn.
En härlig avslutning på en himla trevlig kväll!!

Kram på er därute!!

Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar