lördag 18 februari 2012

Helgkänslan

Det är ju märkligt.
Det slår aldrig fel på fredagar.
Luften går ur en totalt!
Förmodar att kroppen känner att det är helg och slappnar av totalt.
Men ändå är fredagarna helt underbara!
Håller ni inte med mig?
Känslan av att ha en hel helg orörd framför en är obeskrivlig!
Så här sitter jag nu och funderar på vad jag ska fylla min helg med...
Kanske sätta sig vid staffliet lite och måla?
Eller sticka lite?
Blev sugen på det när jag var nere hos Helena och löste Melodikrysset och fick se hennes stickning hon höll på med.
Hon stickade en halsduk i ett så fränt garn! =)
En sak vet jag i alla fall, att tvätta måste jag....
Kanske blir en långpromenad med hundarna med! =)

Ha en underbar helg, det tänker jag försöka! =)

Kramar Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar