torsdag 16 februari 2012

Stolt över mig själv! =)

Idag hade vi årsmöte med facket på jobbet.
Efter själva årsmötet bjöds det på smörgåstårta.
Vet ni vad, jag tog ingen!! =))
Jättestolt över mig själv!!
Men för att inte för mycket, så tänkte jag att det är lika bra att gå tillbaks till min arbetsplats.
Tänkte stolt där jag gick att "nu var du duktig"!
Visst får man berömma sig själv och vara stolt över sig själv??!! =)
Däremot är jag dötrött idag och fryser, så jag skjuter träningen tills imorrn.
Det kanske låter som en undanflykt, men jag känner mig själv så väl att om jag går ut för hårt med träningen, så blir det pannkaka av alltihop!
Så därför får jag behärska mig nu i början...! =)

Ha det gott!

Kramar Ika

2 kommentarer:

  1. Du ska vara stolt!!!! Klart man måste få beröma sig själv!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack!!! =))
    Gulle dig!!
    Kramen!!

    SvaraRadera