torsdag 16 februari 2012

Ännu en backspegel...

Jaha, då har det hänt igen!
Hmm, man skulle kunna tro att jag är otursförföljd när det gäller backspeglar...!
En del spydiga skulle säkert påstå att jag inte kan köra bil!
Det snöade ju rätt mycket igår, samt blåste friskt, så det hade blåst ut drivor på på vägen.
Så när jag åkte till jobbet i morse, mötte jag en firmabil som väjde ut för en sån driva, samtidigt som jag mötte honom!
Smart drag!!
Så "PANG", där hände mitt spegelglas på Jeepen ner ur sin hållare, krossat!!
Jag stannade, och tack och lov gjorde även den andra det.
Hans spegel var totaldemolerad!
Vi pratade med varann och han skulle höra av sig senare, vilket han gjorde.
Varför ska jag ha en sån jävla otur?!!
Jaja, jag får väl vara glad att jag inte skadade mig i alla fall!!!!

Ha en gó kväll!!

Kramar Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar