onsdag 15 februari 2012

Motivationen på topp!! =)

Wow!!
Jag har kommit igång!!
Fick tummen ur igår och kom iväg och tränade!
Hjälp så otränad jag är!!!
Nu gäller det verkligen att lägga all energi på träning och och äta sunt!
So far so good!! =))
Fick tips när jag skrivit mitt förra inlägg om en app för mobilen som heter Shape Up.
Kanon!!
Tack Sara!! =))
Den är kanonbra!
Den räknar ut hur mycket man ska äta, för att gå ner så mycket man önskar!!
Helt suverän!
Igår var första dan jag fyllde i den.
Jösses vilken chock det blev!
Jag hade ju ätit alldeles för mycket!!
Så det blev för mycket mat igår....
Men idag har jag klarat det utan problem!! =))
Är så nöjd med mig själv!
Känns verkligen rätt!!
Matlådan packad för imorrn och motivationen på topp!!
Blir träning efter jobbet imorrn med!!

Sov gott med er nu.

Kram på er

Ika

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du börja använda den :) det är ju en liten morot att se vad man äter... Tyvärr har ja själv stannat av lite men ska väl börja ta tag i det igen!!!

    Kram kram Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man har koll på vad man äter på ett helt annat sätt!! =)
      Man brukar hamna på platåer emellanåt, så kroppen hänger med, så du kommer igång igen!! =))
      Nu kör vi hårt! ;))

      Kram kram Ika

      Radera