onsdag 22 februari 2012

Inne på rätt väg! =)

Det känns i hela kroppen att man är på rätt väg nu!
Att äta sunt börjar sätta sig.
Verkar som om jag ska lyckas hålla igång med träningen med!
Var så vansinnigt trött på jobbet idag, så jag tänkte att jag aldrig skulle orka träna idag!
Men jag gjorde det!!
JAG GJORDE DET!! =D
Övervann min trötthet och att jag frös.
Tänkte i rätt bana, att dels får jag upp värmen(!), samt jag blir ju faktiskt piggare efteråt!

Sen blev det matlagning;
Ryggbiff och rotsaker i ugn.
Smakade ok, förutom att köttet var lite för mycket senor i....
Annars var det jättegott.
Har ju erfarenhet av Willys som inte alltid har det bästa köttet, men det här var från Ica Supermarket i Söderköping, så jag blev onekligen snopen...
Blev som planerat över till matlåda imorrn. =)

NU är det dags att krypa ner under täcket!

Natt natt go´vänner! =)

Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar