torsdag 18 november 2010

Ryggjävel!

Ok, ryggen har gått i strejk!
Det är bara att konstatera att det gick inte över igår. Efter att ha tagit en Voltaren när jag lade mig igår, så kunde jag komma till ro och somna. Kände inget när jag gick upp eller när vi satt och åt frukost. Men så fort jag satt i bilen på väg till jobbet började det igen. Väl på plats blev det bara värre och värre, så vid frukost stod jag inte ut längre utan det var bara att åka hem igen! Missade massagen med som jag bokat på jobbet. Så himla typiskt! Hade verkligen behövt den.
Väl hemma , efter en pinande färd, där minsta lilla gupp kändes som knivar i ryggen, var det  fram med mer Voltaren och lägga sig raklång i sängen!
Så det är bara att hoppas att det går över fort!!

Kram på er därute!
Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar