onsdag 17 november 2010

Glögg på jäsning!!

Nu står glöggen på jäsning!! =)
Så enkelt det var! Hoppas den blir god nu med...! 4 veckors väntetid innan den är klar....!
Får hitta på något annat att göra fram tills dess!
Som att få gardinerna sydda till vardagsrummet.....

Deppandet över vikten la sig snabbt. Lever man med världens underbaraste man, så kan man helt enkelt inte deppa! =)) Men jag kom till självinsikt istället. Jag måste lära mig att tycka om mig själv lite bättre! Acceptera att min kropp är som den är. Att jag är älskad för den jag är. =)

När jag kom hem igår hade min underbara sambo lagat mat, så det var bara att sätta sig till bords! =)
Underbara älskling!!

Idag blir det byte av matta i matrummet och stryka och hänga upp gardinerna där med!

Ha en fortsatt bra dag!
Kramar Ika

1 kommentar:

  1. Det är rätt vännen!!! Din sambo älskar dig för den du är och inte hur mycket du väger! Kansek iochförsig......Det är ju mera att älska!!!! ;-)
    Kram till er!!!

    SvaraRadera