fredag 5 november 2010

Inspiration/tidsbrist=frustration!

Snacka om att livet är frustrerande emellanåt!
Jag har så mycket ideér som jag vill förverkliga, full av inspiration, men så räcker helt enkelt inte tiden till!
Älskar att vara hemma och pyssla och greja. Som nu så har jag plockat fram ett tyg som jag ska sy gardiner av till storarummet. Ska även klä om soffan vi köpte för hela 1 kr! Men innan dess ska jag klä om 4 stolar åt en kompis, som skulle varit gjort för länge sen!!
Men så måste jag åka ner till Småland i helgen. Känner mig splittrad och önskar att jag kunde klona mig, så jag hann med allt...!
När man åker ner till Småland så är det alltid någon som blir besviken över att jag inte hinner komma och hälsa på....!
Men kan man inte tycka med att det inte bara är jag som ska hälsa på? Att även de kan styra bilen norrut?
Känns som om jag hinner vara alldeles för lite med mina föräldrar när jag är nere...!

Tills nästa gång
Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar