söndag 28 november 2010

Julstämning i St. Koppetorp

Efter att ha följt min tradition med att lösa Melodikrysset inne hos svärmor, vilket vi givetvis klarade, var det hög tid att börja sy julgardinerna! Tidsoptimist som jag är, trodde jag givetvis att jag skulle bli klar både till matrummet och köket...! Men köket är kvar....! Får se om jag blir klar med dem imorgon!! =)
Älsklingen eldade i vedspisen, så stundom var det VÄLDIGT varmt att stryka i köket...!!
Men jag måste erkänna att jag blev rätt nöjd med resultatet! =)

Sen var det dax för matlagning!
Min älskling fick steka köttet på vedspisen.....


...övervakad av Millie, så han inte gjorde fel!

Sen avnjöt vi Adventsmiddagen i matrummet! =)



....övervakade av våra små vovvar!! =)



Kram till er därute!

Ika

1 kommentar:

  1. Så fint det blev!
    Kan tänka mig att det var en härlig show med Björn Skifs!!!! Tänkte på din tidigare skrivning!
    Hoppas kunna komma ut snart!!!
    Saknar dig vännen min!
    Kram

    SvaraRadera