onsdag 10 november 2010

Blötsnö=strömlöst...

Jaha, bor man på landet och sist på nätet, så får man räkna med att strömmen går med jämna mellanrum!
Ett praktexempel i morse;
Strömmen funkar som vanligt när vi gick upp. Jag gick ner, satte på kaffet och klädde på mig för att gå ut med Milou. Precis när jag skulle sätta på honom kopplet, blev det kolsvart!!
Hörde diverse ord uppe från toa...!! ;)
Trevade mig fram efter ljus att tända, samt pannlampan så jag och Milou kunde gå ut.
Efter att vi gjort det, hämtade vi (jag och Henrik) elaggregatet, så kaffet kunde bli klart!
Det blev onekligen lite stämningsfullt med frukost och levande ljus...!! =) <3

Tills nästa gång;
Kram på er!

Ika

1 kommentar:

  1. Ta det onda med det goda. O de säger att livet på landet är tråkigt. pöh! kramis på er. Eva

    SvaraRadera