måndag 15 november 2010

Böcker böcker böcker!!

Yes!! Nu äntligen har vi fått våra bokhyllor på plats!!
Vi fick börja med att spika dit bakstyckena innan vi bar upp dem. Sen konstaterade vi även att det går nog bäst om man skruvar bort glasdörrarna med. Vilken skillnad det gjorde i vikt! För att inte tala om att man fick mycket bättre tag!
Men innan vi kunde bära upp dem, satte Henrik upp kontakter över fönstren och vägguttag, eftersom bokhyllorna står där kabeln går. Duktig sambo jag har!! =) <3
Sen när de var på plats var det dax att leta reda på alla lådor med böcker!! OJ....!!
Det var en halv vetenskap....!! För det är ju synd att påstå att jag organiserat mina lådor och kartonger....!
Men böcker hittade jag!! Jösses!!
Nästan klar nu, sen ska jag bära upp fåtöljerna med dess fotpallar och brickbordet, så man kan sitta där och njuta med kanske ett glas rött...! =))

Ha det bra tills nästa gång i höstrusket!

Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar