torsdag 18 november 2010

Besök av mamma och pappa bestämt!

Hurra!! Nu är ett besök av mina föräldrar inplanerat!
Eftersom både jag och Henrik har ledigt i mellandagarna, så frågade jag mamma och pappa om de inte kunde följa med upp då.
Kvällen innan julafton ska vi äta gott och ha det trevligt inne hos svärmor (hon jobbar ju tyvärr hela julen). Sen åker vi ner till Nästa på julaftons fm och stannar över juldagen. Det är ju mamma och pappa som har julafton i år plus att det är lutfisk på juldagen!!
Då kom jag på den idén att de kunde åka med oss upp, så får vi köra ner dem sen igen när de vill hem, så slipper de ge sig ut på vägarna.
Vill så gärna att de ska se hur fantastiskt jag bor och få träffa min underbara svärmor! =)

Känner mig så lyckligt lottad här i livet nu! Hoppas ni också känner så!=)

Ha det gott tills nästa gång.
Kram Ika

1 kommentar:

  1. Du har det riktigt bra nu vännen. Gott att du hittat rätt. Kramisar från bästisen// Eva

    SvaraRadera