söndag 21 november 2010

Flitig söndag

Började dagen med att gå upp kl 8(!) och sätta på kaffe och gå med Milou, som vanligt.
Eftersom älsklingen fortfarande låg och sov, så åt jag frukost själv. En macka medans jag surfade lite på mobilen. Konstaterade efter en timme att jag nog varit lite väl hurtig, så jag gick upp och lade mig en timme till. =)
Då åt vi en äggfrukost! Gott! =)
Sen fick jag jätteenergi! In och fortsätta i biblioteket och Ateljén! Konstaterade att det var många böcker som fortfarande inte var uppackade, som var dolda av lättare saker som låg över för att det inte skulle bli så tungt. Men nu är alla böcker på plats! Har konstaterat att jag packat upp 20(!) lådor/kartonger i helgen!! Nu ser man golvet i Ateljén! =) Känns så härligt! Har till och med kunnat placera ut lite saker!!
Känner mig riktigt nöjd med min helg!! =))
Vi hade även ett snabbesök av Henriks mormor och moster! Kul!! =D
Så nu har vi tagit kvällen, Henrik har poppat popcorn, så nu är det filmtajm!! =))

Kram på er alla därute!
Ika

1 kommentar:

  1. Tjena vännen!!!
    Önskar jag kunde få lite energi....Fattar inte vart min har tagit vägen. :-(
    Kul att du har hunnit med så mycket, måste verkligen komma o hälsa på dig!
    Kram

    SvaraRadera