torsdag 20 oktober 2011

Underbara vänner.

Det är lätt att man känner att man har så många måsten hemma, att man låter vännerna och sin egentid komma i andrahand.
-Måste hinna laga mat,
-Tvätta,
-Städa,
Ja listan kan göras oändlig!

Då blir det lätt att vännerna och en själv blir åsidosatta.
Men nu har jag faktiskt bestämt mig för att vara lite mer egoistisk.

Förra veckan fick jag ett infall och svängde förbi en väninna i Söderköping.
Konstaterade att jag hade nog inte träffat henne på nästan ett år!!
Så det hade hänt hur mycket som helst sen sist...!

I måndags var jag ju och hälsade på min väninna i Norrköping.
Hade en himla trevlig stund med massvis av tjejsnack!

I tisdags skulle jag fikat hos en annan väninna, men vi sköt på det, eftersom vi var lite "låga" båda två.
Det blev igår istället!
Mycket välbehövligt tjejsnack och peptalk.
Tiden bara rann iväg!

När man kommer hem konstaterar man att man får världens energikick av ens vänner! <3
Det blir som en positiv kedjereaktion!

Man behöver den sociala biten, få prata om ditt och datt över en kopp te eller kaffe, för att hämta ny energi! =)
Dags för lite mer umgänge med mina vänner!!

Kram på er mina älskade vänner!! <3

Ha en underbar dag!

Kram Ika

2 kommentarer:

  1. Så härligt när man träffar dig! Måste verkligen ses oftare, du finns i mina tankar dagligen!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Detsamma vännen!! =D
    Det var verkligen som att ta vid sär vi var sist!!! =))
    Vi måste verkligen göra slag i saken och ta oss i kragen!! =)
    Kramar!

    SvaraRadera