måndag 10 oktober 2011

Pyssel hemma.

I och med att jag hållt på med gardinerna och lite annan sömnad, så har jag belamrat matsalsbordet, vilket gör att det sett ut som ett bombnedslag. Jag har ju inte fått undan på sakerna ännu i Ateljén så jag kan sitta där, vilket måste bli mitt nästa projekt!
Så igår tänkte jag att jag att nu måste jag få undan på matsalsbordet!!
Jag stod i köket på det varma sköna klinkersgolvet och strök gardinerna och kuddfodralen till storarummet. Så nu är det "bara" soffan som ska kläs om där inne.
Sen strök jag även de nya gardinerna till sovrummet. Blev riktigt nöjd!

Idag ska jag försöka montera ihop mina två nya hyllor, så jag får plats med alla mina tyger! Jag har redan fyllt två hyllor och har två säckar kvar att packa upp!! Puh!
Noggrann som jag är i det jag gör, brukar jag sortera dem efter färg...
Förhoppningsvis får det plats i en hylla, så jag kan ha en till mina målarsaker! =)

Ikväll har jag även tänkt hänga upp några av mina tavlor och ett par ljuslyktor! =)

Ha en fortsatt bra dag!

Kram Ika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar