tisdag 25 oktober 2011

Skrikande behov av en kappa/jacka!!

Då var det lönedags igen, dvs dags för storhandling!
Den här gången måste jag även få tag på en kappa eller jacka!
Visserligen hade det inte varit några problem att sy en, men det är bara att konstatera att tiden inte finns till det, så det är bara att ge sig ut bland alla andra som också fått lön idag och leta reda på en som är snygg och användbar.
Behöver även komplettera lite annat till köket med; långa skedar och stora temuggar, samt en massa annat. Den delen får jag hoppas man kan hitta på Ö&B, som brukar kunna ha lite kul saker...! =)
Så ska jag in på hälsokosten i Dominohuset och köpa mig ett EFX-armband.
Sist men inte minst, så är det mat som ska handlas med!

Många ärenden blir det, så jag lär väl inte vara hemma medans det är ljust.....
Så jag vet definitivt vad min dag kommer att innehålla!

Kram på er därute!

Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar