måndag 3 oktober 2011

Om bensinen ändå inte vore så dyr så man kunde åka och gratta alla!!

Nu har vi kommit in i Oktober, det innebär massvis med kompisar,vänner och släktingar som fyller år.
Min bästa vän fyllde år igår, en av mina närmsta vänner fyller idag, en kompis fyller också idag, på onsdag fyller min vän och "svärmor" år, min mamma på torsdag samt en systerson som fyller då med. Tisdag nästa vecka fyller min ena svåger år.
Ja, jag skulle kunna skriva hur länge som helst om alla som fyller denna månad!
Men hur kul vore det för er?! ;)
Tyvärr är alla utom en bosatta nere i Småland, så det är ekonomiskt ohållbart att åka och gratta alla, hur gärna jag än skulle vilja!!!
Man brukar få gliringar från höger och vänster om att man aldrig kommer till dem osv osv.
Vilket får mig att bli ledsen och besviken över att de inte kan förstå att man inte kan vara överallt.
Det märkliga är att avståndet är ju faktiskt lika långt på båda hållen...!! Eller hur?
Det är få som har kommit upp och hälsat på mig här i Östergötland sen jag flyttade upp hit -04.
De prioriterar jag.
Till helgen ska vi åka ner och gratta mamma. Hon fyller 84 år!!
Sen blir det även min bästis, som jag hoppas är hemma och min nära vän!
Givetvis ska vi gratta min "svärmor" med innan dess!! =))

Kramar på er!

Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar