onsdag 26 oktober 2011

Den grymma sanningen...

Igår var jag som sagt och handlade.
Var ju i skrikande behov av en kappa/jacka, så jag hade varit inne på nätet och kollat lite på Lindex, Kapp-Ahl, Cubus och HM.
Läste att Kapp-Ahl hade 25% på alla ytterplagg.
Lindex hade en supersnygg röd, samt skepparkavaj.

Kom till Hageby köpcentrum, efter att först ha varit på Ö&B där de byggde om (dit åker jag aldrig mer!), styrde stegen mot Deichmann för att köpa vinterstövlar.
Det gick rätt fort, för jag hade även där kollat läget på nätet!
Sen hörrni...!!
Sen blev det att springa ut och in på Lindex, Kapp-Ahl och HM!!
HM sorterade jag bort rätt snabbt!
Det slutade med Kapp-Ahl.
Vid det laget hade jag fått ett skapligt uppvaknande.
Trots att jag gått ner 9 kg, var kläderna pygmesmå!
Det gjorde att det inte fanns så mycket att välja på till slut....!
Men det var även orsaken till att jag behövde nya byxor med, som sagt 9 kg är trots allt 9 kg!!

Ingen kan påstå att det är billigt att gå ner i vikt....!
Men å andra sidan är det värt hur mycket som helst både fysiskt och psykiskt! =)

Efter det så hade jag "bara" storhandeln på Willys kvar...!! Puh!!
Lyckades dessutom glömma inköpslistan i bilen....
Så idag åker jag på att komplettera på Willys igen, fast då får det bli i Söderköping...!

Kom hem vid nio på kvällen vrålhungrig, dötrött i fötter och ben, samt helt slut!!
Så jag somnade onekligen ovaggad igår...!

Ny dag, nya äventyr!

Ha en härlig onsdag!

Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar