tisdag 18 oktober 2011

Nytt pass!

Usch, igår var jag och hämtade mitt nya pass!
Ehh, hur kan man bli så misslyckad på en bild?!!
Det ser ut som om jag hade ansiktsförlamning i halva ansiktet....! Hmm....
Jaja, man får väl leva med det i fem år och inse att man är så "snygg"....!

Kändes bra att jag hade hämtat det i alla fall, så det är gjort!

Tidigare på dagen hade jag läst att min väninna, som bor i Norrköping, var så nerstämd.
Så då tänkte jag att jag skulle få "tummen ur" och hälsa på henne, när jag var i stan.
Sagt och gjort, så åkte jag dit och vi hade en jättetrevlig pratstund! =)
Bara att konstatera att man gör så alldeles för sällan!!

Fram för ändring; bort med den gamla Ulrika och fram för den sociala Ika! ;)

Ha en underbar höstdag!

Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar