onsdag 12 oktober 2011

"Operation Ateljé"

I em när jag kommer hem ska jag försöka få ur den berömda tummen!
Nu är det "Operation Ateljé" som gäller!
Allt blir kan inte bli färdigt idag, jag måste ju vara lite realist, även om jag önskar att det blev det!

Så här har jag planerat hittills;
1; Sätta upp taklampa
2; Montera ihop hyllorna
3; Packa upp säckarna med tyg
4; Hänga upp några tavlor
5; Bära ner byrån
6; Bära ner skrivbordet
7; Sortera in målarsakerna
8; Tömma bordet
9; Bära upp symaskinen

Nio punkter som känns hyfsat överkomliga....
Jag kommer att vara jättenöjd med de som blir gjorda! =)

Jag kom fram till att roten till det mesta börjar i Ateljén!
Så dags för "Operation Ateljè"!! =)

Hoppas ni mår lika bra som jag idag! =))
Ha en härlig dag!!

Kramar Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar