onsdag 3 mars 2010

Mörbultad till kropp o själ..

Igår kväll var jag på helkroppsmassage. Hon hann inte massera länge, förrän jag slocknade! Rätt som det var, var det dax att vända på sig! När det var klart kände jag mig som en mycket avslappnad degklump!! =) Det kallar jag kvalitetstid! Kände mig lite snuvad där, iom att jag slumlade, men det r ju bara att skylla sig själv. Blev lite förvånad när hon sa att jag var helt stum i mina ben! Trodde mer det var nacken o axlarna jag hade problem med....! När jag kom hem så frossade jag i bakad potatis med skinkröra. Sen skulle räkningar betalas. Jaha, då skulle det grälas!!!! Suck!!!!! Kände hur känslan flög över mig att tänk om jag gjort fel lik förbannat?!!! Men det vore ju typiskt mig!! Aldrig får man vara glad och lycklig...!! Men på morgonen var det som vanligt igen, låtsas som om inget hänt!!Suck!! Så snabbt gick det att komma in i gamla hjulspår igen!!!!!
Kram Ika

1 kommentar:

  1. Ja du Ullis. Karlar är ett släkte för sig självt du. Men att du somna var väl ändå ett tecken på att det var skönt o då är det som det ska vara. kram Eva S

    SvaraRadera