fredag 5 mars 2010

Så var det fredag. Sitter på lunchen på jobbet och skriver lite grann...!
Det är många som har så förbannat svårt att fatta att man har lunch, fast man sitter här!
Min hjärna har nog redan tagit helg...! Ikväll kl 19 ska vi bowla med jobbet och äta lite gott. Blir väl att vara förståndig och tänka på vad man stoppar i sig, så det inte blir för fet mat...! Först hade jag sett fram emot detta som sjutton, men sen bestämde jag med min bästa väninna att vi skulle ha en helhelg, (hon är nyseparerad!),så nu kan jag inte åka ner snabbt nog! =D Så jag är nykter ikväll och åker ner direkt efter bowlingen.
Så imorrn blir det frukost på Nästa Hasselbacken till Melodikrysset! Efter det tar jag med mina föräldrar in och kollar på Erikshjälpen!! =D Vem vet, får kanske med någon härlig väninna oxå, samt vem vet, kanske även min syster och systerdotter?!! =D
Nähä, dax att jobba igen!!
Kram på er gott folk i solskenet!!
Ulle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar