tisdag 9 mars 2010

Uppgiven...

Det är jobbigt att åka berg-o-dalbana. Känner mig allmänt uppgiven. Varför känns det som om jag fattar fel beslut hela tiden? Ska jag anstränga mig o packa upp mina saker?? Lr ger jag upp innan jag gett det en sista chans då?? Men oas har jag ju faktiskt gett detta förhållandet en himla massa chanser...! När det r positivt är det så lätt att glömma bort det negativa. Får nog trots allt ta och sätta mig och göra en lista.
Varför får karlar för sig att man kan jämföra handling, matlagning, tvättning och städning med snöskottning/gräsklippning samt bilreparationer. Det gör de ju inte varje dag!!
Vad vill jag egentligen??!!!!

Får ta och sova på saken!
Puss och kram på er därute mina vänner!
Natti Ullis

1 kommentar:

  1. Hejsan vännen!!!!
    Vet hur du känner, livet är verkligen en berg o dal bana.....mest dal tycker jag!!!
    Kram Anneli

    SvaraRadera