onsdag 10 mars 2010

-2,1!!

Åhh, idag är mitt humör på topp!! =D
Solen skiner på dagarna, snön smälter och fåglarna kvittrar!! Som en "biverkan" på det kommer vårkänslorna!! Alla är glada och trevliga på jobbet...! =)
Efter jobbet idag var jag på Viktväktarna. Var i valet o kvalet om jag skulle gå, men beslutade mig till slut för att gå. Det var tur, för jag hade gått ner 2,1 kg!! =D Yes yes yes!!!!!!!!!!! Fick mig på ännu bättre humör!! Blev peppad att komma igång med motionerandet!! Ska ge mig ut och gå imorrn bitti kl 5 med hundarna och lyssna på när fåglarna vaknar och startar symfonin! =D Sen ska jag ta kaffe knäcke och en omelett till frukost! Sen är jag fit for fight för en ny arbetsdag!! Härligt!! Vilken energi man får!! I helgen ska jag börja med klädgarderoben!! Ska bli sååå kul!! Säger bara lila...!! Bilder kommer!!
Men nu är det läggdax så jag orkar upp imorrn bitti!!
Sov sött vänner!
Gonattkramar från Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar