söndag 7 mars 2010

Helg i Småland

Nu har man landat i Braberg efter en superkul helg i Småland. :)
Helgen började med att vi var ute och bowlade och åt tacobuffé. Efter det körde jag direkt ner till Värnamo. Var framme vid 1.30...! Det var inte länge jag var vaken när jag kommit fram till mina föräldrar! Somnade som klubbad med Milou i knävecket. =) Vaknade av att solen sken in på mitt ansikte. En härlig känsla!! =) Klädde på mig, gick ut med Milou och hämtade Värnamo Nyheter. Vad härligt det är att få titta i den!! =) Sen satt vi givetvis och åt frukost och löste melodikrysset, jag och mamma. Pappa roar sig mer med att börja prata när frågorna kommer!
Efter det ringde jag min syster och frågade om hon skulle med och hon nappade ju givetvis! =) Vi var tre som gick o ryckte i samma saker;jag,mamma och syster yster! =D. Ångrar att jag inte köpte ett bord jag såg där...!
Sen åt vi lite mammas Kålpudding. Efter det skyndade jag mig ut till bästa vännen ute vid Bolmen! Vi hade en helt hysteriskt rolig kväll, som blev natt och som sen blev tidig morgon!=) Efter att ha suttit med rosévin och varsin lap, skrattat hysteriskt ett antal gånger, samt avhandlat massvis med saker! Rätt som det var hade klockan blivit 4.30!! =D Vi hade en helt suveränt helg. =D Men jag lyckades med konststycket att åka ifrån mina tavlor som har stått på tork där sen i julas!! Typiskt!! Var så underbart att se min väninna så rofylld, glad, avslappnad! Jag undrar om jag någonsin sett hennes ögon så glada!! Det riktigt lyser om henne! Märks så väl att hon definitivt gjort rätt! =) Vet ju att hon funderat länge...! Tack för en underbar helg vännen!!
Nähä, nu är det läggdax!! Sov gott med er därute!!
Nattinatt och kram på er!!
Ullis

1 kommentar:

  1. Det är jag som ska tacka. En perfekt avslutning på en turbulent vecka. Så roligt har jag inte haft på länge. kram min älskade vän. Eva S

    SvaraRadera