torsdag 4 mars 2010

Genomgår prövningar!

Börjar tro att livet verkligen driver med mig nu!! Mycket motgångar, samtidigt som mycket är himla kul! Av en tillfällighet idag på jobbet upptäckte jag att det finns en till som tror på alternativa behandlingar och medialitet osv, som så många annars anser är flum-flum! Det kändes så härligt! =) Det var dessutom en som man kanske inte tror det om. ;)
Inom mig så är mina känslor som en jojo för tillfället. Känner mig så vansinnigt splittrad, men vet inte riktigt varför. Borde jag inte känna mig gladare?? En sak som gör mig väldigt ledsen, är att det känns som om jag mist en av mina bästa vänner sen i julas. :(
Jag och min bästa väninna, sen jag var sjutton, har kommit varann ännu närmre det sista året, hur det nu var möjligt! =D Hon har precis separerat, efter 21 års äktenskap och flyttat ut till deras sommarställe som har ett underbart läge vid en stor sjö! Ska åka till henne i helgen och pyssla om henne, eller snarare pyssla om varann! =) Vi har planerat att vi ska åka till Nora och göra ett ärende sista helgen i Mars och sen åker vi vidare över till Åland till min väninna som bor där! Sen gör vi Mariehamn osäkert!! =D
Imorrn kväll blir det bowling och lite mat med jobbet. Efter det blir det bilfärd ner till Värnamo, Småland!!! =D Yes yes!! Längesen nu!! Får inte glömma att ta med mig mönster till min syster imorrn på medeltidskläder!! ;)
Kram på er därute!!
Ullis

2 kommentarer: