måndag 8 mars 2010

TMB!!!

Finns det något bättre uttryck?!! Trött Man Blir! Jag är riktigt jävla trött på det manliga könet för tillfället!! VARFÖR lär de sig inte av gamla misstag?? Nää, inte ska de säga vad de går omkring och är förbannade över! Inte ett jävla ord, bara tjurande!! Varför ville han att jag skulle flytta tillbaks när han inte engagerar sig i att hjälpa till att packa upp mina saker. Hjälpa till så att det blir tvåsamhet?? Det känns som jag bara är inneboende på nåder. Att jag är bra att ha så det finns mat i kyl o frys, samt att den kommer på bordet! Börjar bli orolig att jag gjort the BIG MISTAKE!! Fan fan fan!! Vad gör man??? Har jag det?? Vad gör jag nu??!!! Tankarna flyger omkring i huvudet nu som en himla massa ping-pong-bollar!!
Får nog gå och lägga mig nu o vila min hjärna innan den kokar över...!!
Nattinatt alla vänner därute.
Kramar Ulle

2 kommentarer:

  1. Du vet att här finns alltid ett rum till ditt förfogande. Stöttar dig oavsett vad du beslutar. kramis Eva S

    SvaraRadera
  2. Tack älskade vännen!!! Kramar!

    SvaraRadera