onsdag 3 mars 2010

Bakslag...!

Idag har jag varit dötrött hela dagen! Öm som f-n i ländryggen. Kan knappt böja mig fram utan att stöna! Min massör sa att min ländrygg sitter det mycket i...! Så det är väl inte så konstigt att jag har träningsvärk där idag!
Direkt efter jobbet åkte jag hem och bytte om för att åka till Viktväktarna. Mycket som krånglade när jag skulle göra mig i ordning, så tanken flög genom huvudet att det verkar som om jag inte skulle åkt dig. Men jag åkte. Men jag hade haft rätt! Jag skulle inte åkt dit! Hade gått upp +0,7 kg...! Blev onekligen himla förvånad iom att jag har gjort matlista denna veckan, följt det strikt!! Suck!! Men men, det r bara att ta nya tag, samt fylla i checklista bättre!!
Nu däremot är det läggdax!!
Nattinatt
Kram Ulle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar