söndag 28 februari 2010

Lantbo igen!

Så, nu var lägenhetsepoken i Söderköping slut. Det har varit en mycket kul tid...!! Hehe!! ;) Har städat det sista där nu. Måste erkänna att det kändes väldigt vemodigt att lämna min underbart mysiga lägenhet! Känner mig väldigt splittrad.
Men jag får väl hoppas jag gör rätt. Men man vet ju inte förrän man provat!
Denna veckan har varit väldigt hektisk med en massa körande av saker och städande av lägenheten så jag har inte orkat sätta mig och skriva i min blogg, men nu är jag tillbaks!! :D
Idag har jag haft en härlig softardag, halvluggit i soffan med min laptop i knäet, varit inne i lägenheten och hämtat det sista, lr snarare det som var i förrådet vilket bestod av två fotpallar, och hoppade in en sväng på den stora loppisen i Söderköping. Hade kunnat handla en hel del där, men jag var dumsnål. Stod och kollade på på en säck m handskar, men jag köpte den inte. Ångrar det!! Suck!! Jaja! Känner ju henne som sålde den, så jag får kolla med henne om hon har den kvar...!! ;) Träffade gamla kompisar från ett samhälle jag bodde i tidigare. Kul!! :D

Försöker vara så bra stöd jag bara kan åt min väninna, som har separerat från sin man nu i helgen. Önskar jag kunde vara hos henne och stötta henne!! Men jag försöker göra mitt bästa via nätet! nästa helg ska jag våldgästa henne!! :D

Nähä, nu är det läggdax!! Ny arbetsvecka imorrn!!
Natti natt!
Puss o kram Ullis!

1 kommentar:

  1. Det kommer säkert att bli kanon. Skönt för dig o kunna ta det lugnt nu. Ser fram emot ditt besök.kram Eva

    SvaraRadera