fredag 12 februari 2010

Intensiv morgon!!

Efter en hektisk vecka är det äntligen helg! Har just hällt upp ett glas rött och njuter till fullo!
Denna dag började redan kl 4, med att jag vaknade av att jag behövde gå på toa. Såg u-båtar...! Så det var bara att masa sig upp. Efter det gick jag givetvis upp och försökte somna om, men det var lögn!!! Så efter en halvtimme tände jag igen och läste i min bok "Krama din skugga", som en av mina väninnor föreslagit att jag skulle läsa. Känner att hon har helt rätt!! Vid 5 gick jag upp. Tänkte att jag skulle göra något som jag aldrig gör annars, som jag är lite nojig inför att göra på morgonen. Nämligen duscha! Har en gång fått ett EP-anfall i duschen på morgonen, då jag vaknade i duschkaret efter 10 minuter med iskallt vatten rinnandes över mig. Sedan dess får jag ångestkänslor bara vid tanken att duscha på morgonen....! Så jag tände i pannan, gick ut med hundarna, gav dem mat o sen in i duschen! Inga anfall!! Kändes som en liten seger! ;-)Funkade kanon! :-D Sen hade jag tom tid till att föna håret...!! Klädde på mig jobbarkläder och tänkte jag skulle göra mig en äggröra. Lyckades hälla en sås byxorna som stod i kylen, som innehöll Guacamole och vitlök. Luktar rätt mycket...! Var bara att byta till jeans...! Men det blev iaf en äggröra!! ;-)Till slut kände jag mig som en uppspeedad kanin!! Sen var det till slut dax att åka till jobbet! Det var skönt att sätta sig i en uppstartad bil som fått upp värmen! :-D
Nähä, nu är det läggdax!! Lovar att skriva imorrn! ;-)
Natti o kram på er!!
Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar