lördag 13 februari 2010

Självkänsla..

Varför ska det vara så svårt att bygga upp sin självkänsla? Att acceptera sig själv??!!! Började hos en terapeut i onsdags. Blev nämligen deprimerad av mina tabletter jag fick som skulle hjälpa mig att sluta röka. Det var en biverkan på dem, så jag är inte unik på något sett. Har hört flera stycken nu efterråt, som använt dem och blivit jättedeppiga! Men jag slutade iaf att röka! Men iom att jag fick tabletterna från företagshälsan, så vill de oxå hjälpa mig med min depression. Terapeuten jag fick var helt suverän! Har tidigare i mitt liv gått hos två andra, efter att ha levt i ett förhållande där jag blev misshandlad. De fick jag inte det minsta förtroende för! Men den här var helt kanon! :-) Fick två böcker hon ville jag skulle läsa. Den ena heter Hemligheten. Det blir väl den jag börjar med. :-) Kändes verkligen som en befrielse att ha tagit tag i mina problem! Kände mig lättad när jag kom ut därifrån!
Nu fick jag besök av min underbara väninna Mie!!
Så nu ska jag vara lite social och trevlig!
Kram på er så länge!!
Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar