söndag 21 februari 2010

Energichock!!

Vet inte vad som hänt med mig, men äntligen har jag fått tillbaks all energi jag saknat så länge!! Måste vara de vitaminerna från Wellness!! :-)
Vaknade klockan 8 igår, gick ut med hundarna i 45 min, sen in igen från snöstormen och bakade scones samt kokade ägg till frukosten. Lyssnade givetvis till Melodikrysset under frukosten. :-) Sen åkte jag och Jack in till min lägenhet och packade ner mer saker. När vi var där hörde vi hur brandkåren gjorde en uttryckning. Strax efter ringer han och talar om att hyresvärdens maskinhall har rasat ihop! Så vi fyllde bilen och åkte hem. Herregud, vilken syn!!!!!!!! Fruktansvärt!! Börjar undra om det är jag som för olycka med mig?!! Började ju brinna i pannrummet sist jag bodde här...! Så det är andra gången jag är med om att det är brandbilar parkerade nedanför huset...!
Idag har jag varit och packat igen. Bara lite böcker kvar som ska packas ner. känns faktiskt som jag har koll på läget!! :-D
Snart dax för tidig sänggång!! :-D
Nattpuss från Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar