onsdag 17 februari 2010

Tankeställare..

Hmm, är återigen hemma för magen. Fritt fall...! Börjar inse att det nog inte är magsjuka jag brukar ha. Man kan bara inte ha det så ofta! Är väl bara att inse att alla tabletter jag ätit i min dag satt sina spår...! Nää, jag tycker inte synd om mig själv, som somliga tror!
Känns som om vissa vänner tagit avstånd från mig, när jag ändrade mina planer i höstas! De hör inte av sig längre. Det ger tyvärr lite smolk i bägaren, när jag annars mår så bra.
Jag har som jag nämnt tidigare, börjat läsa en mycket tänkvärd bok som heter "Krama din skugga". Det var min mycket goda vän, som är medium, som sa åt mig att läsa den. Det dyker upp tankar om den titt som tätt som man har läst hittills! Rekommenderar verkligen att läsa den!! Man får en helt annan syn på saker och ting, även på sig själv...!
Ska se om jag vågar ge mig ut på en promenad med hundarna. Hoppas jag kan hålla tätt...! Skratt!
Ska bli härligt att få lyssna på fåglarna!
Kram på er så länge!
Ulle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar