måndag 28 december 2009

Menlösa barns dag...

Jaja, denna underbara pelletsbrännare...!!
Känns som om jag inte´kan hålla på att tjata om den hela tiden. Även om den håller på att göra mig tokig!Det händer ju faktiskt lite annat i mitt liv...! Men den gör ju inte duscharna till något större nöje....! Iskallt vatten och iskallt i badrummet...!! Snabbt in snabbt ut!
Bestämde träff med min äldsta väninna, att jag skulle komma ut framåt kvällen till deras sommarställe vid Bolmen. Skulle bli invigd i hennes Skaparverkstad!! Blev djupt imponerad!! Vi har bestämt att vi ska ta en kväll/helg som vi är riktigt dekadenta, dricker vin och släpper loss hämningarna och målar för fullt!! :-)
Imorrrn ska jag träffa en annan kompis på 11-kaffe, oxå en inspirationskälla till mig! Inte nog med det, så ska jag träffa min mycket goda vän mediumet! :-) Blir en härlig dag imorrn känner jag.
Sitter och filosoferar vid datorn nu med ett glas rött och är tacksam över en annan mycket god vän i Norrköping som hjälpte mig lösa vad jag gjort med mitt minneskort till kameran...! Nu funkar den!! Hihi!!
Kram på er alla! Hörs imorrn!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar