söndag 13 december 2009

Händelserik Lucia....!

Tillbringade en kanontrevlig helg med min mycket goda väninna tillika coach (kan ju även kalla det bollplank) :-). Först en långpromenad på på eftermiddagen med henne och min lilla Milou. Sen en snabbsväng till mamma och pappa i Nästa och avnjöt min favoriträtt LUTFISK!! :-)Mums!! Sen stannade Milou kvar där, medans jag åkte tillbaks till min väninna. Tänkte jag skulle hållt mig nykter och kört tillbaks till mina föräldrar på kvällen, men hon behövde inte krusa särskilt mycket, för att jag skulle bestämma mig för att ta ett glas rött...! Medans vi satt och uppdaterade vad som hänt sen sist (vilket var ett tag sen), spelade vi TP. Sen gav vi oss på världsproblemen... och mer rödvin och TP! :-)Det blev en relativt tidig sänggång, för att vi skulle orka upp och titta på Luciamorgon på tv. Efter det blev det ännu en långpromenad! HÄRLIGT!! Sen var det dax att ta farväl för denna gången! Kommer förhoppningsvis inte dröja lika länge till nästa gång...! ;-)
Sen var dax att åka tillbaks till Nästa. Väl där kunde jag knappt ta mig ur bilen, så stel var jag i kroppen! Hmm, får nog se till att ut o gå lite oftare....!!!
Sen vilade jag lite innan jag körde upp till Söderköping igen.
Väl hemma var det SNÖ!!!!!!! :-D Yes!! Äntligen lite julkänsla!!
Nähä, ut och gå i snön med Milou!!
Kramar på er till nästa gång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar