onsdag 16 december 2009

Luciatåg

Igår kväll var jag på luciatåg, klass 4p, i Skönberga skola. Så när jag slutat jobbet vid 16,30, så var det racerfart hem, kasta sig in i duschen, byta om o fixa håret o makeupen...! Men snabb som man är så hann man ju givetvis! ;-) Stämningen infann sig också, snön vräkte ner och det var allmänt mysigt!! :-) Vad duktiga de var och vad mycket pojkar! Dubbelt så många mot tjejerna! Tanken har inte slagit mig innan jag såg alla strutarna i skyn! Eftersom jag hade varit vaken sen 3 på natten så slog tröttheten till sen, så det fick bli köpmat...! Kycklingtallrik på Braskens....! Inte så nyttigt. Suck!! Försökte sätta mig vid datorn sen, men det var lögn! Ögonen föll ihop hela tiden och armbågen värkte som f-n. Så jag gick kvällsrundan med hundarna, 2 Panodil och hopp i säng!!
Kram tills nästa gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar