onsdag 16 december 2009

2 dagar..

Wow, nu är det bara 2 arbetsdagar kvar detta året!! :-) Känns konstigt!
Börjar skriva på vad jag ska ha med ner till Småland över ledigheten...! Det blir många dar. :-D
Har roat mig med hundarna ute i snön! Dunjacka, mössa vantar och termobyxor, sen var det fullt röj!! Plockade fram flexikopplet till Milou och Cim sprang fri!! Snacka om lyckliga hundar!!! Man blir så glad av att se dem!! :-D Helt sjövilda!!
Sen blev det omelett till kvällsmat, med skinka, chevréost och soltorkade tomater. Varför gör man inte omelett oftare?? Så enkelt men så gott!!
Nähä, nu är det dax för sängen! Värken i armbågen vill inte gå över, så jag får väl proppa i mig ett par Panodil ikväll igen innan jag lägger mig!
Natti natt!!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar