lördag 12 december 2009

Melodikrysset!

Så, då var Melodikrysset löst! :-)
Det är en helig tradition på lördagen!
Sitter nu i köket i Nästa och funderar på vad jag ska hitta på denna dag.
Vad jag ska börja med....! Tänk om man kunde hinna med en bråkdel av det man vill! Alla dessa förbannade idéer som far omkring i huvudet!
Som hur ska jag hinna med att hämta divanen på Öland jag köpte?!!
Vad tänkte jag på??
Får se om jag kan ta det på vägen ner nästa helg.
Har "lite" kläder som ska bli från skiss på papper till verklighet...!

Funderar på hur jag ska lägga upp dagens schema, vem jag ska hälsa på först och hur jag ska hinna med så många som möjligt...!

Hur mycket ska man blotta här ute egentligen?
Ska man skriva mest ytliga saker, eller ska man blotta sitt innersta?
Många tankar..
Men idag är det vackert väder, så det får i alla fall bli en långpromenad med Milou här i Nästa! :-) Här finns många småvägar! Sen blir det till att hjälpa mamma och pappa lite innan man åker någonstans...!!
Ha en härlig lördag därute..
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar