söndag 27 december 2009

Himla stressande...

Varför blir alltid julen så stressig?? Det slår aldrig fel!
Gästerna skulle komma 12.30 på julafton. Klockan var väl 12.29 när vi stängde av dammsugaren. Duschen fick man springa igenom...!
Men allt löste sig till slut, och ingen missade Kalle! :-)
Senare på kvällen kom det besök från Söderköping! :-)
Julaftonen gick över i juldagen och då var det dax för Lutfisk! :-) Kan väl knappast ha undgått någon hur mycket jag tycker om det! :-D
Min äldsta syster kom tyvärr inte, men hennes äldste son med familj gjorde det.
Så även den dagen och kvällen rullade på i ett hektiskt tempo!
Bestämde mig när jag gick och lade mig att jag skulle sova till jag vaknade. Milou var givetvis av annan åsikt...! Men han lät mig iof sova rätt länge. Vi hann lagom ut o rasta honom för att sen äta julmatsfrukost och lösa Melodikrysset! Hög mysfaktor!! :-D Givetvis löste vi det! Hihi!
Sen har det slappats en del, tills jag fick ett ryck att vi skulle börja sätta in mammas kort....! OJ OJ OJ!! Min mamma är kontrollmänniska...! Har hon inte kolla på alla kort vaer de tar vägen så...!! Så arg som hon blev på mig ikväll har jag aldrig sett henne!! Men hon lugnade ner sig!!
Har forfarande inte lyckats fixa min kamera. Nu har jag dessutom slarvat bort den!! Suck!!!
God natt kära vänner!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar