söndag 2 januari 2011

2011, vad ska hända då?!! =)

Nu är det väl dax att sammanfatta 2010.
Jaha, vad hände nu då, förra året?!
Jag träffade min älskade Henrik, som tog mig med storm! Han förändrade hela mitt liv, till ett liv fyllt av kärlek, humor, glädje och ömhet, ja allt!! Jag skulle kunna göra listan oändligt lång på hur underbart han har gjort mitt liv!!!
Året började riktigt dystert men slutade helt underbart!!
Verkligen ytterligheternas år!!
Skulle kunna gå in på mer detaljer, men det mest meningsfulla som hände var att jag träffade min älskling!
Jag flyttade ju tillbaks till mitt x i början av 2010. Dödsdömt från början. Jag var ju tveksam redan från början, vilket man kan läsa om man tittar på tidigare inlägg i min blogg. Men som man säger, inget ont som inte har något gott med sig. Jag träffade ju min älskling tack vare x:et! =)
Det blev tyvärr en massa tjafs och baktaleri iom det. folk som inte hade med det att göra lade sin näsa i blöt, samt folk som inte gjort något, blev svartmålade. Massvis med lögner spreds, så det blev en tuff tid. Men som sagt, Kärleken övervinner allt! <3
Jag lyckades sluta röka i mitten av november, vilket märks på vågen...!
Hade börjat lägga på mig ett par mys-kg, men tack vare att jag slutade röka, så blev det genast fler! Nu är det 8 kg jag har gått upp!!
Så nu är det bestämt med min väninna Albertina att vi ska börja träna, men ytterligare en väninna till henne.
Beach 2011 here we come!! ;))

Hoppas på ett härligt kärleksfullt 2011!
Kram Ika

2 kommentarer:

  1. ska börja med att rensa sådant som du inte behagat ta med, tex dina älskade julsaker,men de går o skriva mycke skit, du vet ju vart dom finns så du kunde hämtat dom när du ville,men det är lättare o skriva o beklaga sig eller...2011 är redan kanon ny kärlek o en kusin mindre,kan inte bli bättre

    SvaraRadera
  2. Kul att du fortfarande läser min blogg, trots att du har hittat en ny kärlek.
    Jag trodde du ville vara ifred med din nya kärlek, samt att jag inte trodde du hade kvar julsakerna. Tog för givet att jag inte var välkommen.

    SvaraRadera