tisdag 4 januari 2011

Pang bom krasch!!!!

Vissa dagar önskar man att man bara hade vänt sig om och dragit täcket över huvudet på morgonen och somnat om!
Idag var en sån dag!
Börjar med att iom att vi har lagt om kosten och dricker mycket mer vatten, så vaknade jag vid 4 och var tvungen att kissa. Efter det ville Milou upp och gå ut, så det blev inte mer sova fram till 5!
Ner i köket, dödstrött, för att sätta på kaffe. Hundarna springer ut och in och skäller. Öppnar kylen för att ta ut äggen till min omelett.
Då kommer skålen med all Chili con Carne som blev över igår, utfarandes i full fart! Rätt ut på klinkersgolvet, skålen gick i 1000 bitar, glasskärvor blandat med chili över hela golvet, blandat med tre hundar som ville äta upp det. Vilket jag inte tyckte var så bra, med tanke på alla glasskärvor och styrkan på maten!!
Så någon omelett blev det inte till frukost utan det fick bli fil med müsli istället.
Det är helt okej det med, men jag var inställd på omelett.
Men till slut kom jag iväg och snart har denna dagen gått oxå! =)

Ha det bäst tills nästa gång!
Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar