måndag 17 januari 2011

Kalldusch!!

Ibland får man sig en riktig kalldusch!
Som jag fick idag när jag skulle veckoväga mig....!
Ställde mig med spänd förväntan på vågen och hoppades på liknande bra resultat som förra veckan, dvs -1,6...!
Snacka om att få en chock!! Jag hade gått upp de 1,6 plus 4 hekto, mao 2 kg!!!!
Har försökt att intala mig hela dagen att det beror på att kroppen fortfarande inte ställt om sig efter att jag slutade röka i mitten av november. Måste bara vara så!!
För jag har ätit precis som jag ska!!
Så idag blir det crosstrainern och pilatesbollen när jag kommer hem!!

Men det är iaf ett helt underbart vårväder ute, i januari(!), och man hör fåglarna kvittra ute!
Så det känns som att det finns hopp för allt!! =))

Ha en fortsatt bra dag därute!!
Kram Ika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar